Agnès Varda zinemagile beteranoa eta JR argazkilari eta artista grafiko gaztea Frantziako landa-eremuan zehar ibiliko dira, furgoneta batean, hainbat leku igarota. Helburu oso sinplea dute: jendea ezagutzea, haiekin ideiak trukatzeko; pertsona horiei argazkiak ateratzea, eta, ondoren, irudi horiek kalean eskala handian erakustea, zer-nolako erreakzioak eragiten dituzten ikusteko.