Helsinki. Khaled, siriar etorkin gazte bat, ezkutuan iritsi da Poloniatik datorren zamaontzi batean. Bitartean, Wikström izeneko saltzaile gatzgabe batek bere ezkontzari amaiera eman, negozioz aldatu, eta gutxitan bisitatutako jatetxe bat irekitzeko erabakia hartuko du. Bien bideak elkar gurutzatuko dira, eta Wikströmek aterpea, jana eta lana eskainiko dio Khaledi. Baina mutilaren ametsa bere arreba aurkitzea da, hura ere Siriatik alde egina baita.