Elurretako Erregina garaitu ondoren, trolek askatasuna lortu dute. Orm trolak funtsezko zeregina izan du garaipen horretan, baina ez du lortu merezi duen aitorpena; beraz, bere arrakastak esajeratzen eta gezur mordoa sortzen hasiko da, Elurretako Erregina berak garaitu zuela esanez, eta printzesarekin ezkontzea eta botere eta aberastasun handiak jasotzea dela bere patua… baina, nora eramango dute bere gezurrek?