Orain mende asko, Gabonetako Jeinuen Biltzarrak Monopolish izeneko jeinua kanporatzea erabaki zuen, mundu osoko umeak bereganatu eta Jeinu Bakarra izateko asmoa zuelako. Monopolish gizakien artean ezkutatu zen eta mendekatzeko plan bat landu du mendez mende: jeinu guztiak Gabonetako iragarki bihurtzea. Saiakera batzuen ondoren, azken kolpea emateko eta bere burua Jeinu Bakar aldarrikatzeko prest dago. Baina jeinuek ere badute ustekabe bat harentzat: Pixi Post, elfo gazte bat, Gabonen zaindari bihurtua.