Ozzy kotoi artean hazi den Beagle atsegin eta baketsua da. Bere bizitza idilikoa goitik behera aldatuko da, bere familia bidaia luze batean joan eta Ozzy eraman ezingo duelako. Itxuraz onena dirudien txakurrentzako bainu-etxe batean utziko dute: Blue Creek. Baina, laster, Ozzyk jakingo du Blue Creek txakurrentzako kartzela bat dela.