Laban, mamu txikia, bere familiarekin bizi da Morningsun gazteluan. Bere aitaren antzera, ingurukoak beldurtu nahi ditu, baina saiatu izanagatik ere ez du lortzen. Gazteluan errege-familia bat bizi da, eta errege-erreginaren semea, Mischief printzea, eta Rufus, haren txakur txikia, Labanen lagun onenak dira. Eta garrantzitsuena, mamu protagonista iluntasunaren beldur da.