Igelen Erregeak jakitera ematen duenean Igelolinpiaden irabazleak alabaren eskua izango duela, printzesak ihes egiteko erabakia hartuko du. Herritar xumeen gisara jantzita, Mecha izeneko saltzaile ibiltariaren lagun egingo da, eta harekin batera jokoetarako entrenatzen hasiko da, irabazi eta bere aitaren ezkontza-planak zapuzteko asmoz. Bien bitartean, suge gaizto bat Igelolinpiadak hondatzeko asmotan da, bide batez bere lagun fidelaren laguntzarekin erresuma eskuratzeko. Mechak eta printzesak erresuma suge gaiztoarengandik salbatzeko planak egingo dituzte.