Alfonso, lanetik atera, eta itsasora joango da. Uretan murgildu eta igerian hasiko da. Duela bost urte familiarekin oporretan egon zen hondartzan agertuko da. Han, bidaia zoragarri batean hasiko da, bere bizitza osoko uda eta bainuetxeetan zehar: txikitan gurasoekin, irla misteriotsu batean bere emazte ohiarekin, gaztetan bere lagunekin, Malaysiako pirata batzuekin, eta leku berean bi urtez jarraian kanpatzen, bi neska-lagun desberdinekin.