Alberto lorezain ebanjelikoa bere sorlekura itzuliko da bere aitaren hiletara joateko, eragin handiko gizon batek hura erail eta gero. Hildakoarengatik lutoa egiteko, bere borondatearen eta sinesmenen aurka doazen erlijio-ospakizun batzuetan parte hartzera behartuta egongo da.