André gaztea aluminio-fabrika zahar baten alboan bizi da, Ouro Pretoko industria-auzo batean, Minas Gerais estatuan. Astean behin, haren izebak, komunitateko ospitalean boluntario dabilen Márciak, bisita egiten die berari eta bere anaia txikiari, ama kanpoan den bitartean etxeko lanekin laguntzeko. Egun batean, Cristianok, auzoan iskanbila-aurrekariak dituen langile atzerritar batek, istripu bat izango du fabrikan. Márciak laguntza emango dio, fabrika parean hain justu, eta Cristianoren etxera joateko eskatuko dio Andréri, haren agiri eta arropak bila ditzan. Iristean, koaderno misteriotsu bat aurkituko du kasualitatez...