Teresa (54) hainbat hamarkadaz aritu da Buenos Airesen etxe-zerbitzari. Orain, familiak etxea saltzeko erabakia hartu du, eta lana urrun bilatu beharko du Teresak. Bidaiatzea asko gustatu gabe ere, ibilbide luzeari ekin beharko dio basamortuan zehar. Lehen geldialdian, "Difunta Correa" mirarigilearen lurraldean, bere eskuko zorroa galduko du, bere gauza guztiak barruan dituela. Gertakari hori dela eta, saltzaile ibiltari batekin batera bidaiatuko beharko du, hark soilik lagundu baitiezaioke. Itxuraz bere bidearen amaiera zena, hasiera izango da.