Lan-egoera prekarioa dela eta, Julia, Comodor Rivadavia (Argentina) kasinoko langile bat, tentaldian eroriko da galestar jatorriko Gwynfor lakonikoak administrari-lanpostu bat eskaintzen dionean berak lan egiten duen petrolio-enpresan. Iruzurraz jabetzen denerako basamortu erdian daude eta oinezko ibilbide nekezari ekin beharko diote, Patagoniako mesetan zehar. Ehiza egiten, bertan behera utzitako leize eta eraikuntzetan babesten, distantzia amaiezinen erdian ihes egiteko aukerarik gabe, haien elkarbizitza zaila aldatzen joango da egunek aurrera egin ahala. Hermes Prieto komisarioa atzetik dute, kamionetaz, zaldiz, aztarnari batzuek gidatuta, basamortuaren erdian haien arrastoren bat aurkituko duelakoan.