Goizeko bederatziak dira. Madrileko hiriguneko taberna batean, askotariko pertsona talde bat gosaltzen ari da. Haietako bat presaka dabil; atetik irtetean, tiro bat jasoko du buruan. Inor ez da laguntzera ausartuko. Harrapatuta daude.