Análisis de sangre azul filmak aristokrata ingeles baten abentura kontatzen du. Iragan mendearen hasieran Pirinioetan amildu, eta sendategi mental batean esnatuko da. Psikiatriako doktore Pedro Martínezek bere 16 mm-ko kameran jasoko ditu orientazioa eta memoria galdu dituen gizon horren eboluzioak. Horrez gain, ezkutuko intentzioak tarteko, eboluzioari buruz dituen teoriak praktikan jartzeko baliatuko du doktoreak iritsi zaion “espezimen arraro” hori.