Júlia Erasmusean Berlinera joateko erabakia hartuko du. Lehenbizikoz joango etxetik, gehiegi pentsatu gabe, abenturan. Hiria hotza eta grisa da. Ongietorria espero zuena baino hotzagoa da eta bere itxaropenak errealitatearekin aurrez aurre jarriko ditu. Bartzelonako Arkitektura Unibertsitateko ikasgeletan irudikatu zuen bizitza berritik urrun egongo da errealitatea.