Eraikin industrial batean hamaika pertsona kontratatu dituzte lana ikus-entzule talde baten aurrean egiteko: hargin bat, harakin bat, jostun bat, teleoperadore bat, tabernari bat, zerbitzari bat, mekanikari bat, informatikari bat eta garbitzaile bat. Artelana, reality showa, esperimentu makabroa: ez dakite zer duten aurrean, ezta zein eskuk mugitzen dituen txoxongilo-antzerki gaizto horretako hariak ere.