Carlak bere ahizparen dei bat jasoko du: aita gaixo dago. Denbora asko igaro da aitarekin azken aldiz hitz egin zuenetik, eta egun horretan bertan, Carlak Almeriara doan hegazkin bat hartuko du, bere txikitako etxera joateko. Ezin du egoera onartu eta, denen iritziaren aurka, aita Bartzelonara eramatea erabakiko du, han tratatzeko. Biak ala biak abiatuko dira bidaian, bietako inor onartzera ausartzen ez den errealitatetik ihes egiteko. Eta ihesaldi horretan elkar aurkituko dute, azkenik agur esan ahal izateko.