Ella eta John beren sendagileen eta haurren zainketa itogarritik ihesean ari dira. John despistatua baina setatsua da. Ella ahula, baina aldi berean burutsua. Beren karabana leialean Bostonetik Key West irlara arte bidaiatuko dute, Estatu Batuetan. Bidean, alaitasun eta estutasun uneak partekatuko dituzte. Hala, arian-arian, bizitzeko grina eta besteekiko maitasuna suspertuko zaie, eta bestelako ikusmolde batekin begiratuko diote atzean uzten ari diren guztiari. Abentura horretan, elkar nola ikusten duten berriz pentsatzaraziko die horrek.