Shigemori abokatu ezagunak Misumi defendatuko du, giza hilketa eragin duen lapurreta delitu batez akusatutako gizon bat. Aurrez ere bete du espetxe-zigorra, duela hogeita hamar urteko erailketa bat zela eta. Shigemorik kasua irabazteko aukera eskasak ditu; izan ere, bezeroak erruduna dela aitortu du, aski litekeena bada ere horrek heriotza-zigorra ekartzea. Baina kasua argitu ahala, Misumiren eta haren familiaren lekukotzak entzuten dituen heinean, Shigemorik zalantzan jarriko du bere bezeroa erruduna den.