Myriam eta Antoine dibortziatu egin dira. Bere seme txikia senar bortitzarengandik babesteko, Myriamek zaintza eskatuko du, baina bi senar-emazteek partekatu behar dutela erabakiko du epaileak. Aita jeloskorraren biktima, eta ama jazarria babestu nahian, Julienek bere esku dagoen guztia egingo du okerrena gerta ez dadin.