Aparteko elkarlan zinematografiko eta musikala, Australiako Ganbera Orkestraren eta BAFTA sarietarako izendatutako Jennifer Peedom zuzendariaren artean; horren ondorioa, Mountain filma, mendiekiko dugun obsesioaren esplorazio zirraragarria. Duela hiru mende soilik, ekintza erotzat hartuko zitekeen mendia eskalatzea; ez zegoen paisaia basatiek halako lilura sor zitekeelako ideia. Gailurrak gune arriskutsuak ziren, ez ederrak. Orduan, zergatik gozatzen dute gaur egun milioika lagunek mendiaz? Garaieren boterea erakutsiko digu Mountainek: zer-nolako ahalmena duten liluratzeko, eta zer-nolako gaitasun etengabea, gure bizitza eta ametsak bideratzeko.