Segovia. ‘La Brújula’ kristau-kanpamentua. Bernarda moja iritsi berriak kanpamentua salbatu nahi du, Viviremos firmes en la fe bere abestiaren bitartez. Sor Milagrosek, zalantzak dituen gazte batek, Presuntos Implicados taldea zenbat gustatzen zitzaion gogoratzen du. Eta Maríak eta Susanak, zigortutako bi nerabek, Suma Latina izeneko talde bat dute. Baina gau batean Jainkoa Maríaren aurrean agertuko da, eta ordutik dena aldatuko da. Izan ere, Jainkoari ikaragarri gustatzen zaio Whitney Houston.