Areum bere lehen lanegunarako prestatzen ari da. Bongwan-ek, haren nagusiak, amodiozko harremana zuen Areumek ordezkatzen duen emakumearekin. Harreman hori duela gutxi hautsi da. Egun horretan, beste guztietan bezala, Bongwan egunsentia baino askoz ere lehenago aterako da etxetik lanera joateko. Ezin dio joan berri den emakumearengan pentsatzeari utzi. Egun horretan bertan, Bongwanen emazteak, etxean, maitasun-eskutitz bat aurkituko du. Abisatu gabe, bulegoan agertuko da, eta joandako emakumearekin nahastuko du Areum.