Ex Libris: The New York Public Library filmak munduko jakintza-erakunde handienetako batean barneratzen du ikuslea, aztertzeko nola jarraitu duen erakunde ospetsu horrek bere ohiko jarduerak egiten, aldi berean iraultza digitalera ere egokituta. Ex libris: The New York Public Libraryk, hain zuzen ere, liburutegiek informatzeko eta hezteko era asko dituztela erakutsiko du: liburuak, kontzertuak, hitzaldiak, eskolak eta beste hainbat. Liburutegi honek ahaleginak egiten ditu jakintza aurreratuaren ikaskuntza sustatu eta komunitatea sendotzeko.