Macho eraikuntzan lan egiteko piper egiten duen ikasle txiro bat da. Bere argi-izpi bakarra bere neska-laguna da, Donna. Baina Donnari lotsa sortzen dio Machoren amak, eskolako garbitzailea baita. Machok bere amaren eta maitearen artean aukeratu beharko du, eta bere irtenbidea aurkituko dio egoera horri.