Plus Ultra Espainiako Estatuaren leloa da. Haren bitartez, lurralde berriak konkistatzera bultzatzen zitzaien nabigatzaileei, greziar mitologiaren abisua ahaztuta: Non Terrae Plus Ultra (ez dago lurralderik harago). Kanariar Uharteak, Amerika kolonizatzeko erabilitako taktiken saiakera-bankua, lurraldeari buruzko fabula baten agertoki bihurtuko dira.