Benetako gertakarietan oinarritua, Gwendolyn Green alargun adinduaren istorioa da hau. Palm Springseko egoitza hesitu batean ematen ditu bere egunak, bakardadean, beste garai batean harrapatuta egongo balitz bezala. Trebetasun sozialen falta eta isolamendua direla-eta estututa sentituko da Gwendolyn; orduan, telefonoa hartu eta 911era deituko du giza konexioaren bila. Gwendolynek harreman berezia eratuko du erantzun duen agentearekin, eta harengan aurkituko du irrikatzen dituen zaintza eta mundu modernoarekiko konexioa.
Gwendolyn Green instalazio baten bidez, esperientzia inguratzaile bat bezala aurkeztuko da. Bertaratutakoak Gwendolyn-en sukaldean, film gehiena igarotzen de tokia, pelikula ikusteko aukera izango dute. Bertan tiraderak irekitzeko aukera izango dute, higatutako mahai-tresnen zehar Gwendolynen bizitza ikus ahal izateko. Telefonoa erantzun ahal izango dute bere ahotsa entzuteko eta bere bere bizitza pribatuaren pistak ematen dituzten notak irakurtzeko aukera izango dute.