Marcelaren mundua arraro eta hauskor bihurtuko da bere ahizpa Rina hil eta gero. Bere etxean galduta sentitzen da, eta familia hurkoarekin dituen loturak dislokatuta daude. Bere etxera Nacho iritsiko da, alabaren lagun gazte bat, laneko bidaia bat bertan behera geratu baitzaio, eta biek elkarrizketak eta ibilaldiak partekatuko dituzte. Ahaide urrun batek biltzeko deia egingo dio Marcelari; bien bitartean, etxean, hizketaldiak izango ditu beste dimentsio batean dauden senideekin.