Ángelak 12 urte ditu, eta, aitaren aldetik, 30 urte inguruko hiru ahizpa. Hain zuzen, aitaren heriotza dela-eta elkartuko dira ahizpak lehen aldiz. Ángela ez da inoiz bizi izan bere aita ez beste inorekin, eta ez du bere ama gogoratzen. Ahizpek herrialdearen beste aldean utziko dute, izeba batekin, ez dadin estatuaren kargupean geratu. Dolu-bidaia horretan, eta batez ere errepideko hotel ziztrin batean gela berean daudenean, Ángelak, gorputza ernatzen ari baitzaio, bere ahizpa bakoitzean igarriko ditu emetasuna, sentsualtasuna, plazeraren eta saminaren misterioak, gorputza, nahigabea eta bide horietan zehar emakumea izatearen erronka.