Abuztua, 1994, Kuba. Carlos (14) uda normala igaroko zuelakoan zegoen, baina bere herria kaos bihurtuko da: gobernuaren politikak aldatuko dira, eta milaka kubatarrek itsasora joko dute, alde egiteko esperantzaz. Lagunak joango dira, familiak bananduko dira, eta emozio jakin batzuk lehenbiziko aldiz biziko dira. Ezer ez da lehen bezala izango.