Eskuinaldeko populismoa Ekialdeko Europan zehar hedatzen ari da, kontrolik gabeko sute bat bezala. Errazago hedatzen da auzo zuri eta lasaietan, jendea beste kultura eta bizimoduetatik gordeta bizi den lekuetan. Gidoirik gabeko dokumental honetan, Flandeseko bizitegi-auzoetako bizitzaren karikatura ironikoa egin du Sam Peetersek, eta ongi islatu du gaur egungo Europako zeitgeista.