“Afganistanen bikote bat ikusi nuen teilatu gainean amodioa egiten”: oso gutxi dakigu drone militarrekin “hilketa selektiboak” egiten dituzten pilotuen eguneroko lanari buruz. Hiru estatubatuarrek off-eko ahotsean testigantza ematea onartu zuten, beren esperientziari buruz –paradoxikoki, intimitatearekin eta krudeltasunarekin du zerikusia–, Find, Fix, Finisherako haiexek filma zitzaketen aireko irudiei buruz.