Kolonbia mamu-lurraldea da. Bi senide paisaia mistiko horietan barrena ibiliko dira haien aita zenaren espirituaren bila. Bidaiak Bogotátik Kolonbiako oihanera eramango ditu, pentsamenduaren esferetan zehar, haien amets oinazetuen sakontasuneraino. Han zenbait erantzun aurkitu eta ustekabeko konpainia erakarriko dute.