Beste negu-egun bat da, beste edozein bezalakoa ia-ia, Doron (64 urte) udaleko babes-etxeko zuzendariaren bizitzan: euri-jasa itzela, norbaitek aparkalekua kendu dio eta Bela Schorr, 212 gelako egoiliarra, gaur goizean hil da.