Abuztu beroan, Alice eta bere senideak amonaren udako etxera joango dira. Egunak aurrera egin ahala, jende-samaldak ibiliko dira etxean, etengabeko joan-etorrian; bien bitartean, Alice gero eta gehiago murgilduko da amonaren iragan kolonialean.