2016ko ekainaren 23a. Erresuma Batuan garrantzi handiko erreferendum bat ari dira egiten, eta Atlantikoaren bestaldean gero eta indar handiagoa du presidente izateko kanpaina gaitzesgarri batek. Suedian, albistegiek beti bezala jarraitzen dute. Hala ere, aldi berean, herritarrak albistegi berdin-berdin baina distortsionatua ari dira eraikitzen Alemanian.