Fiora eta Martin bazkaria prestatzen ari dira. Benetan elkarrekin lotzen dituen harremanaren eszenaratzea da egoera hori. Bazkaldu bitartean, Fiorak iraganeko istorio bat gogoratuko du. Martinak, gehiago jakin nahian, galdetu egingo dio.