Janka pubertaroan sartzear dago. Egun batean bere lagun Zoranarekin dantzatzera joango da. Zorana musuen, arropa berrien eta festaren moduko gaiak kezkatzen dute; Jankak, aldiz, ahal bezain luze eutsi nahi dio haurtzaroko xalotasunari. Baina ezingo ditu saihestu neska guztiek halabeharrez bizi beharreko aldaketak.