Paisaia basati baten erdian, Vera eta Matteo elkartzeko geratuko dira. Neskaren aitak harrapatu, eta eraso egingo dio mutilari. Borroka gogor baten ostean Matteok gizona nokeatuko du. Verak dantzatzera joan nahi duela esango dio Matteori. Matteo, aztoratuta, ihesi aterako da.