Espetxe batean hezitzaile-lana egiteko eskaintzak familia-egoera zaila konpontzen lagundu diezaioke Jakub irakasle langabetuari. Jakuben aitaginarrebak ez dio autoestimu berez baxua okerragotzen besterik; zalantzarik ez da bestelako suhia espero zuela. Jakubek espetxean biziko dituen klaustrofobia-sentimenduek, ordea, galdera bakar bat ekarriko diote burura: bere bizitzaren gainerakoan, besteak kontrolatu ala besteen kontrolpean egon nahi du?