Daniel lan-elkarrizketa batera doa. Lanposturako hautatzen badute, Sigfried paseatuko du, Cosmeren txakurra. Baina txakur basatia da Sigfried, eta ez badira emandako jarraibideak betetzen gupidagabea izan daiteke.