Cabo Delgadon (Mozambike), oraindik ere bateraezinak dira herritarren pobrezia eta lurpeko aberastasuna, eta ehunka meatzariren bizitzarekin akabatzen du horrek. Ba al dakizu zure osasuna ere haien lanaren menpe dagoela?