Jooyong, Koreako armadan soldadutza egiten ari den soldadu bat, bere buruzagietako baten abusuak salatzen saiatuko da, baina ez du lortuko. Jooyongen pelotoiak gauez irteera bat egingo du, eta buruzagiak ahaleginak egingo ditu bere aurkako salaketa nork jarri zuen jakiteko. Beste gertakari bortitz baten ondoren, beste soldadu soil batek hortz bat hautsirik amaituko du, eta Jooyongek bere koinatuaren hortz-klinikara eramango du...