Alberto García-Alix. La línea de sombra Espainiako panorama artistikoko argazkilari garrantzitsuenetakoaren eta belaunaldi oso baten erreferentziazko artistaren erretratua da. Alberto García-Alixek bere bidea aurkitzeko igaro dituen argi eta itzal guztien zuzeneko lekukotza da hau. Haren estudioko intimitatetik kontatua, orainaren eta iraganaren artean bidaia bat proposatzen du filmak. Haren bizitzaren eta obraren arteko elkarrizketa bat.