María Joséren bizitza monotonoa da: unibertsitateko eskolak, guraso beti urrunak, errugbi-entrenamenduak eta bere lagun homosexualarekin erronkak. Bere inguruarekiko lotura emozionalen faltan, Javier ezagutzen duenean harekin harreman bat hasten saiatuko da. Baina bizitza 'normala' izateko egiten dituen ahaleginetatik, bakar bat ere ez da arrakastatsua izango. Sekretu bat ezkutatzen du, inor konturatu gabe: hainbat hilabete daramatza haurdun.