Helduarora iristear dela, Andrewek helburu bat aurkitu nahi du beretzat, gazte afroamerikar gisa, gaur egungo Estatu Batuetan. Haren amak amatasunetik harago doan zerbait nahi du bere bizitzan; beraz, Andrewek bere gain hartu beharko du familiaren erantzukizunaren presio gero eta handiagoa. Bere aita aldenduarekin harremanetan jartzeko ahaleginak bidegurutze arriskutsu batera eramango du.