Udako oporrak itsas aldeko herri batean. Su artifizialen festaren bezperan ikaskide batzuk eztabaida bizian dira, ea suak borobilak edo lauak diren albotik ikusten badira. Nazuna, Norimichik gustuko duen ikaskidea, bere pentsamenduetan galduta dago; izan ere, jakin berri du amak eskolaz aldaraziko diola, berriz ezkontzekotan baita. Nazunak elkarrekin ihes egiteko eskatuko dio Norimichiri, baina amak harrapatu eta etxera eramango du Nazuna. Norimichik ezin du begiratu besterik, ezinean eta alferrik. Nazuna ez laguntzeagatik frustraturik, Nazunak hondartzan aurkitutako bola misteriotsu bat jaurtiko du Norimichik. Bat-batean, denborak atzera egingo du, Nazuna etxera joatera behartua izan baino lehenagoko unera… Zer gordetzen du patuak Nazuna eta Norimichirentzat behin eta berriz errepikatzen den egun horren amaieran? Suek zerua pizten dutenean, maitasunaren miraria suertatzen da.