Ezkongaientzat beren bizitzako gau garrantzitsuena da. Baina ekitaldian lan egiten dutenentzat –Max, catering enpresakoa; Guy, argazkilaria; James, abeslaria; eta gainerako langile guztiak– besteak bezalako gau bat besterik ez da. Pierrek eta Helenak erabaki dute Pariseko aldirietan dagoen XVIII. mendeko gaztelu eder batean ezkonduko direla. Festari jarraituko diogu, prestatzeko lanetatik eguzkia atera arte, ia-ia denbora errealean, baina ezkontzan lan egiten dutenen begien bitartez soilik. Eta sorpresaz beteriko gaua izango da.