The Big Sick filmak Kumail eta Emily-ren benetako istorioa kontatzen du. Bikoteak Kumailen komedia-ikuskizun batean ezagutuko du elkar. Dena gau bateko topaketa batean geratuko zela zirudienean, haien arteko harremana aurrera ateratzen hasiko da, kultura-arteko desberdintasunak izan arren, eta guztien bizitzak zailduko ditu, Kumailen guraso musulman tradizionalek dituzten itxaropenak direla eta. Are gehiago okertuko da guztia, gainera, Emilyk gaixotasun misteriotsu bat duela jakiten denean...