Munduko tenis ikono handienetako biren arteko lehiari buruzko biopica: Björn Borg suediar asaldagaitza batetik, John McEnroe estatubatuar odolberoa bestetik, eta haien arteko partida gogoangarria 1980ko Wimbledon txapelketan. Bi kirolari ezin desberdinagoak, mito bihurtu zirenak, eta horregatik ordaindu behar izan zuten prezioa. Sua eta izotza tenis-zelaian.